Strona główna / O nas / FAQ

FAQ

 

1. Co mogę zamówić na stronie PasjaDecor24.pl?

Na naszej stronie internetowej dostępne są fototapety na zamówienie, pod wymiar. Oferujemy również szeroką gamę obrazów na płótnie i obrazów wieloczęściowych, których parametry ustawisz bezpośrednio przy wybranym motywie. Zachęcamy także do zapoznania się z kolekcją plakatów, naklejek dekoracyjnych i tablic kredowych dla dzieci.

2. Jak mam złożyć zamówienie?

To proste! Wystarczy wybrać produkt i kliknąć “Zamów na wymiar”. Następnie ustaw parametry swojego zamówienia i kliknij “Do koszyka”. Pojawi się niewielki pop-up z wybranym przez Ciebie produktem. Możesz przejść do koszyka lub kontynuować zakupy. Jeśli klikniesz “Idź do koszyka”, pojawi się podsumowanie Twojego zamówienia. Jeśli wszystko się zgadza, przejdź “Do kasy”, uzupełnij dane do wysyłki, wybierz sposób dostawy i płatności. Kliknij “Zamawiam i płacę”.

3. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Udostępniamy trzy formy płatności: Szybki przelew elektroniczny PayU, Przelew tradycyjny lub Płatność przy odbiorze.

4. Czy istnieje możliwość płatności za pobraniem?

Tak, możesz zapłacić przy odbiorze przesyłki.

5. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Dostawę realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Maksymalny czas dostawy wynosi 5 dni roboczych.

6. Co zrobić, jeśli przesyłka będzie uszkodzona?

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że może dojść do uszkodzenia przesyłki w trakcie dostawy. W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.

7. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Twoje dane osobowe są u nas w pełni bezpieczne!